oprogramowanie dla firm

insert - lider oprogramowania dla małych firm

Firma InsERT S.A. od wielu lat jest niekwestionowanym liderem sprzedaży pudełkowych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Wciąż powiększająca się rodzina produktów serii GT oraz nexo zyskuje coraz to nowe rzesze użytkowników.

Sukces produktów InsERT wynika z dobrze zweryfikowanej sieci Partnerów Handlowych i Serwisantów. Również nasi pracownicy posiadają tytuły serwisantów wszystkich programów wchodzących w skład pakietu InsERT GT.


Uczestnictwo w corocznych szkoleniach i bardzo dobre wyniki osiągane podczas kolejnych egzaminów, a także szerokie grono usatysfakcjonowanych klientów są doskonałym potwierdzeniem naszych umiejętności.




Posiadamy w ciągłej sprzedaży większość produktów firmy InsERT.

Do najczęściej sprzedawanych pakietów należą:

Subiekt nexo to kompleksowe narzędzie wspierające sprzedaż w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach czy usługowych. Dzięki przyjaznemu i intuicyjnemu interfejsowi praca staje się szybsza i prostsza, a obfity zakres funkcji odpowiada oczekiwaniom współczesnych przedsiębiorców z każdej branży.

Obsługa obejmuje wszystkie rodzaje dokumentów sprzedażowych, z zaawansowanym systemem zamówień na czele, co usprawnia zarządzanie logistyką magazynową. Wbudowane moduły finansowe umożliwiają wykonywanie operacji kasowych i bankowych, tworzenie raportów oraz zarządzanie należnościami – w tym windykacją i kursami walut. System kartotekowy pozwala na prowadzenie rozbudowanego rejestru towarów, usług, opakowań zwrotnych, klientów, urządzeń, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt od lat cieszy się największą popularnością wśród polskich przedsiębiorców. Najnowsza edycja – Subiekt nexo – została stworzona z myślą o użytkowniku, tak by codzienne prowadzenie firmy było jeszcze łatwiejsze.

Program stanowi część pakietu InsERT nexo, który składa się także z:

  • Rachmistrz nexo – program do księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji ryczałtu,
  • Rewizor nexo – system finansowo-księgowy,
  • Gratyfikant nexo – moduł kadrowo-płacowy,
  • Gestor nexo – narzędzie CRM.

Najważniejsze funkcje Subiekta nexo:

  • Komplet dokumentów handlowych i magazynowych: pełna obsługa, łączenie dokumentów WZ i faktur, faktury zbiorcze, pro forma, możliwość generowania WZ do faktur.
  • Zaawansowany system zamówień: każda linia może mieć własny termin realizacji, również wcześniejszy niż dla całego dokumentu.
  • Kartoteka asortymentu: towary, usługi, komplety, opakowania zwrotne, podziały na działy sprzedaży.
  • Kartoteka klientów CRM: pełna baza klientów z funkcjami CRM.
  • Elastyczna polityka cenowa: możliwość przypisywania cenników do klientów, definiowania rabatów domyślnych i maksymalnych, zależnie od jednostki miary i progu sprzedaży.
  • Obsługa różnorodnych form płatności: przedpłaty, karty, pobranie, sprzedaż ratalna, cesje, zaliczki pracownicze.
  • Pełna obsługa kasy: operacje gotówkowe i bezgotówkowe, bony, transakcje odroczone.
  • Bankowość i przelewy: przelewy standardowe, ZUS, podatki, wyciągi, prowizje, integracja z bankowością elektroniczną (online i pliki).
  • Zarządzanie rozrachunkami: należności, zobowiązania, transakcje w wielu walutach, wezwania do zapłaty, odsetki, kompensaty.
  • Wszechstronna obsługa sprzętu: kasy i drukarki fiskalne, wagi, czytniki kodów kreskowych. Automatyczne aktualizacje asortymentu między systemem a urządzeniami.
  • Integracja z innymi modułami InsERT: pełna współpraca z Rachmistrzem i Rewizorem nexo.
  • Biblioteka załączników: możliwość dodawania plików zewnętrznych (np. umów PDF), do 1000 załączników.

Wsparcie dla RODO:

  • Zarządzanie celami i zgodami na przetwarzanie danych osobowych.
  • Spełnianie obowiązków informacyjnych.
  • Zabezpieczenie danych.
  • Realizacja prawa do bycia zapomnianym (anonimizacja).
więcej ...
Subiekt nexo PRO obsługa sprzedaży w małych i średnich firmach

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo - oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień - dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku.

Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Subiekta nexo - możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK
  • zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków;
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
  • role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
  • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
  • definiowanie dedykowanych widoków dla użytkowników;
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • pełny ślad rewizyjny - szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów;
  • wydruki niefiskalne - możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów; listę drukarek, które dają taką możliwość można znaleźć
  • szybkie płatności - generowanie linku, po kliknięciu którego klient może opłacić dokument;
  • raport wspomagający rozliczenie podatku od sprzedaży detalicznej;
  • obsługa zamienników - prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
  • kojarzenie dokumentów - możliwość ręcznego wiązania ze sobą dowolnych dokumentów;
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo i przypisywać wyłącznie dla wskazanych klientów);
  • zestawy cenowe w cennikach, które pozwalają na odmienne wyliczanie cen w cenniku dla zbiorów asortymentu ustalonych, np. na podstawie grup, cech, działów sprzedaży itp.;
  • podłączanie do dokumentu sprzedaży dodatkowych kosztów pochodzących z rozchodu wewnętrznego;
  • kumulowanie identycznych pozycji podczas wystawiania dokumentu;
  • przypisywanie dowolnych komunikatów zdefiniowanych przez użytkownika dla klienta/asortymentu i wyświetlanie ich podczas wystawiania dokumentów;
  • automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu z możliwością wymuszania unikalności numerów partii;
  • zakup i sprzedaż ze wskazanych dostaw (partii) wraz z możliwością rezerwacji wybranych dostaw w dokumentach;
  • możliwość ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
  • rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • wydawanie asortymentu według HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
  • korekta kosztu dostaw przydatna do rozliczania kosztów ubocznych zakupu, m.in. cła, kosztów transportu;
  • oznaczanie pozycji zamówień jako gotowych do realizacji pozycji z kontrolą fakturowania tylko tych zamówień, które mają wszystkie pozycje gotowe do realizacji;
  • możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
  • seryjna realizacja zamówień od klientów - możliwość jednoczesnego wystawiania zaplanowanych dokumentów realizujących wiele zaznaczonych zamówień od klientów, włącznie z wydrukiem i fiskalizacją;
  • widok roboczy "Asortyment na zamówieniach" do obsługi pozycji zamówienia;
  • widok roboczy "Asortyment na wyczerpaniu" oraz "Asortyment na zleceniach" do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
  • minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
  • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
  • kompletowanie zamówień, czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
  • raport "Dostawy przeterminowane" prezentujący asortyment po dacie ważności;
  • realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe;
  • definiowanie wyrażeń użytkownika podczas generowania pliku JPK_V7 dla biura rachunkowego;
  • zaawansowane metody numeracji dokumentów i partii asortymentu;
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych - rozbicie na raty;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR - USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • sesje kasowe - narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe - narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
  • pakiet e-Commerce: opodatkowanie sprzedaży transgranicznej dla konsumentów, w tym obsługa sprzedaży w procedurze OSS;
  • klasyfikatory asortymentu umożliwiające organizowanie drzewiastej struktury asortymentu oraz filtrowanie go w kartotece i na listach, a także filtrowanie wyników raportów oraz list dokumentów.
więcej ...
Subiekt GT obsługa sprzedaży w małych i średnich firmach

Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.

Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT - program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT - system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT - system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.

Podstawowe możliwości Subiekta GT:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
  • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT
  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT
  • Integracja z systemem rezerwacji zarezerwuj.pl

Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT - dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety - niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.

Integracja programu z vendero oraz Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w w internecie - zarówno w sklepie internetowym (vendero), jak i na aukcjach (Sello).

więcej ...
Subiekt 123 prosty i łatwy w obsłudze system fakturowania

Subiekt 123 to przyjazny i łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów. Praca z programem możliwa jest z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Wersje językowe – ukraińska i rosyjska - dostępne są w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.

Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

Wersja podstawowa programu obejmuje funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz usługami i towarami. Ciekawą cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.

Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.

Najważniejsze możliwości Subiekta 123:
  • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
  • dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  • prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
  • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
  • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
  • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.
  • więcej ...

    Rewizor nexo obsługa pełnej księgowości (FK)

    Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.

    Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.

    Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo - zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo - system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rachmistrz nexo - program do prowadzenia uproszczonej księgowości, Gratyfikant nexo - system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo - system zarządzania relacjami z klientami.

    Najważniejsze możliwości Rewizora nexo:

    • płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
    • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do "13. miesiąca";
    • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
    • rozbudowana dekretacja (podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania), różne stany dokumentu (w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany), zaawansowana kontrola kręgu kosztów;
    • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_V7 i wcześniejszych plików JPK_VAT;
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
    • rozbudowana sprawozdawczość finansowa - dostosowanie sprawozdań do własnych potrzeb;
    • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
    • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami, w tym darowizny przekazanej na rzecz walki z COVID-19;
    • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
    • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
    • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
    • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
    • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta;
    • rozliczanie podatku VAT plikiem rozliczeniowym JPK_V7;
    • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
    • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
    • automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
    • integracja z systemami sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
    • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
    • obsługa pliku JPK_V7 wraz z deklaracją i ich wysyłka do Ministerstwa Finansów;
    • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
    • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
    • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, Białej listy podatników, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
    • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS;
    • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) - limit 1000 załączników.

    Obsługa RODO:

    • cele i zgody na przetwarzanie danych;
    • obowiązki informacyjne;
    • ochrona danych;
    • prawo do zapomnienia (anonimizacja).
    więcej ...

    Rewizor nexo PRO obsługa pełnej księgowości (FK)

    Rewizor nexo PRO to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych.

    Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizora nexo, stworzoną dla tych, którzy potrzebują elastycznego, otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. wykorzystywać wielopoziomowe konta kartotekowe, tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rewizora możliwa jest realizacja indywidualnych rozwiązań, dostosowanych do specyfiki firmy.

    Rewizor nexo PRO to część InsERT nexo PRO - zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo PRO - system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rachmistrz nexo PRO - program do prowadzenia uproszczonej księgowości, Gratyfikant nexo PRO - system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo PRO - system zarządzania relacjami z klientami.

    Podstawowe możliwości Rewizora nexo PRO:

    • płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
    • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do "13. miesiąca";
    • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
    • rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany; zaawansowana kontrola kręgu kosztów;
    • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
    • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
    • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
    • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
    • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
    • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
    • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
    • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
    • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
    • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
    • automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
    • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
    • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
    • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
    • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych na potrzeby kontroli skarbowej;
    • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
    • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
    • komunikacja z klientami, pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

    Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

    • Sfera dla Rewizora - możliwość dodawania własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK
    • tworzenie wielopoziomowych kont kartotekowych w planie kont;
    • tworzenie kartotek księgowych filtrowanych po polach własnych;
    • definiowalne transakcje VAT;
    • definiowanie własnych typów amortyzacji;
    • obsługa magazynu walut - ewidencja i rozliczanie ruchu środków pieniężnych na kontach rachunków walutowych;
    • sesje kasowe - narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
    • możliwość rozliczania rozrachunków za pomocą rat, własne rodzaje rozrachunków;
    • ewidencja sesji rozliczeniowych (zbioru rozliczeń) tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń;
    • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR - USD);
    • kompensaty wielowalutowe;
    • rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;
    • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji;
    • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
    • punkty rozszerzeń - możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji).
    więcej ...

    Rewizor GT obsługa pełnej księgowości (FK)

    Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.

    Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.

    Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.

    Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT - w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży Subiekt GT, system kadrowo-płacowy Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.

    Podstawowe cechy Rewizora GT:

    • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
    • rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
    • zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
    • ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie oraz wysyłka plików JPK_V7M i JPK_V7K (rozliczanie miesięczne lub kwartalne);
    • automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji);
    • funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
    • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
    • definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
    • tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
    • motor bazy danych Microsoft SQL Server zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
    • praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku, współpraca z innymi programami firmy InsERT.

    Funkcjonalność Rewizora GT można wzbogacić, instalując specjalne pakiety rozszerzeń: niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Natomiast użytkownikom, którzy wymagają nietypowych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy, polecamy dodatek Sfera dla Rewizora GT.

    Rewizor GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.

    więcej ...

    Rachmistrz nexo obsługa uproszczonej księgowości (KPIR)

    Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.

    Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

    Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo - zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo - system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo - system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo - system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo - system zarządzania relacjami z klientami.

    Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo:

    • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
    • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_V7 i wcześniejszych plików JPK_VAT;
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
    • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
    • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami, w tym darowizny związanej z walką z COVID-19;
    • na potrzeby podatku zryczałtowanego obsługa nowej 15-procentowej stawki obowiązującej od 1 stycznia 2021;
    • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
    • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
    • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
    • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
    • księgowy ślad rewizyjny, czyli możliwość analizowania działań użytkowników w głównych ewidencjach księgowych przez uprawnione osoby;
    • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR oraz z zapisami VAT;
    • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników;
    • rozliczanie podatku VAT plikiem JPK_V7, obowiązującym od października 2020;
    • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
    • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
    • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
    • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
    • szerokie wsparcie w generowaniu pliku JPK_V7 i jego obowiązkowej wysyłki do Ministerstwa Finansów;
    • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
    • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
    • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, Białej listy podatników, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
    • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS;
    • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) - limit 1000 załączników.

    Obsługa RODO:

    • cele i zgody na przetwarzanie danych;
    • obowiązki informacyjne;
    • ochrona danych;
    • prawo do zapomnienia (anonimizacja).
    więcej ...

    Rachmistrz nexo PRO obsługa uproszczonej księgowości (KPIR)

    Rachmistrz nexo PRO to program do obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm rozliczających się w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdza się zarówno wśród przedsiębiorców samodzielnie dokumentujących swoją działalność, jak i w biurach rachunkowych.

    Rachmistrz nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rachmistrza nexo, zapewniającą dużo większą elastyczność. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu pozwala m.in. tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów według różnorodnych cech z wykorzystaniem tzw. pól własnych, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Możliwa jest także realizacja indywidualnych rozwiązań poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rachmistrza nexo.

    Rachmistrz nexo PRO jest częścią InsERT nexo PRO - zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej Subiekt nexo PRO, system finansowo-księgowy Rewizor nexo PRO, system kadrowo-płacowy Gratyfikant nexo PRO oraz system zarządzania relacjami z klientami Gestor nexo PRO.

    Podstawowe możliwości Rachmistrza nexo PRO:

    • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
    • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_V7 i wcześniejszych plików JPK_VAT;
    • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencji wyposażenia i remanentów;
    • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
    • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami, w tym darowizny związanej z walką z COVID-19;
    • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
    • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
    • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
    • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
    • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
    • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
    • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
    • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
    • integracja z systemami sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
    • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
    • szerokie wsparcie w generowaniu pliku JPK_V7 i jego obowiązkowej wysyłki do Ministerstwa Finansów;
    • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
    • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
    • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, Białej listy podatników, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
    • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

    Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

    • Sfera dla Rachmistrza nexo - możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK
    • definiowalne transakcje VAT;
    • definiowanie własnych typów amortyzacji;
    • sesje kasowe - narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
    • definiowalne rodzaje rozrachunków;
    • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
    • ewidencja sesji rozliczeniowych tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń;
    • rozliczenia wielowalutowe (możliwość zaewidencjonowania np. faktury w euro rozliczanej częściowo w złotówkach, częściowo w dolarach lub w innej walucie);
    • kompensaty wielowalutowe;
    • rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;
    • ewidencjonowanie zapisów w KPiR i EP uwzględniające korekty uzyskania przychodów wynikających z odliczeń przypadających w całości na wspólnika;
    • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji;
    • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
    • punkty rozszerzeń - możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji);
    • pełny ślad rewizyjny - możliwość analizowania działań użytkowników w systemie przez uprawnione osoby.
    więcej ...

    Rachmistrz GT obsługa uproszczonej księgowości (KPIR)

    Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.

    Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERT: Rachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.

    Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również: Subiekta GT - system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT - system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT - system zarządzania relacjami z klientami.

    Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.

    Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:

    • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
    • prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
    • prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
    • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
    • prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
    • rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
    • naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
    • automatyczne wyliczanie oraz wysyłka plików JPK_V7M i JPK_V7K (rozliczanie miesięczne lub kwartalne);
    • obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
    • wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS
    • integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, mikroSubiekt dla Windows).

    Rachmistrz GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.

    więcej ...

    Portal Biura aplikacja webowa do kontaktu klienta z biurem rachunkowym

    Portal Biura to przyjazna aplikacja internetowa, która ułatwia komunikację pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami. Dzięki temu rozwiązaniu informacje finansowe trafiają do klientów w sposób uporządkowany i bezpieczny.

    Portal jest dostępny online – zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych – co pozwala przedsiębiorcom sprawdzać dane księgowe o dowolnej porze i z dowolnego miejsca.

    Co oferuje Portal Biura klientom?

    • stały dostęp do aktualnych rozliczeń podatkowych i składek ZUS,
    • możliwość pobierania dokumentów przygotowanych przez księgowość,
    • informacje o wysokości zaliczek na PIT, VAT i składki społeczne,
    • dostęp do raportów, podsumowań i innych dokumentów finansowych,
    • komunikację z biurem za pomocą wewnętrznych wiadomości i powiadomień.

    Portal działa w pełnej integracji z systemem Biuro nexo i jest rozszerzeniem jego funkcjonalności, pozwalając klientom na bieżące śledzenie rozliczeń i dokumentów, bez potrzeby kontaktowania się telefonicznie lub mailowo.

    Rozwiązanie to nie tylko odciąża pracowników biura, ale też zwiększa satysfakcję klientów, którzy otrzymują szybki dostęp do ważnych danych księgowych. Dodatkowym atutem jest wysoki poziom bezpieczeństwa danych, spełniający wymagania RODO.

    więcej ...

    Gratyfikant nexo obsługa kadr i płac

    Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.

    Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac - od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym, ZUS i PPK oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych.

    Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo:

    • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
    • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych - np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
    • prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców:
      - składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji;
      - określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników;
      - łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych;
      - rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych;
      - automatyzacja naliczania wynagrodzeń - przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator;
      - analizator wypłaty - szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty;
      - duże możliwości konfiguracji wydruków list płac;
    • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
    • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
    • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
    • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
    • ewidencja czasu pracy:
      - godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne;
      - urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności;
      - ekwiwalenty za urlop;
    • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
    • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
    • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-40);
    • generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS - współpraca z programem Płatnik;
    • generowanie raportów zgłoszeniowych i z wpłatami do PPK;
    • bankowość elektroniczna;
    • Portal pracownika - nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych;
    • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) - limit 1000 załączników.

    Obsługa RODO:

    • cele i zgody na przetwarzanie danych;
    • obowiązki informacyjne;
    • ochrona danych;
    • prawo do zapomnienia (anonimizacja).
    więcej ...

    Gratyfikant nexo PRO obsługa kadr i płac

    Gratyfikant nexo PRO to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.

    Gratyfikant nexo PRO zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac - od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym, ZUS i PPK oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych.

    Gratyfikant nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gratyfikanta nexo, stworzoną dla firm, które potrzebują elastycznego, otwartego systemu kadrowo-płacowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. na rozbudowaną obsługę umów cywilnoprawnych (składniki płacowe, dział, stanowisko, absencje i inne), zaawansowane definiowanie wartości składników płacowych, tworzenie własnych raportów i wydruków, specyficzne opisywanie danych z wykorzystaniem tzw. pól własnych. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Gratyfikanta można dodawać indywidualne rozwiązania dostosowane do specyfiki firmy.

    Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo PRO:

    • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
    • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych - np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
    • prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców:
      - składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji;
      - określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników;
      - łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych;
      - rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych;
      - automatyzacja naliczania wynagrodzeń - przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator;
      - analizator wypłaty - szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty;
      - duże możliwości konfiguracji wydruków list płac;
    • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
    • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
    • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
    • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
    • ewidencja czasu pracy:
      - godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne;
      - urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności;
      - ekwiwalenty za urlop;
    • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
    • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
    • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-40);
    • generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS - współpraca z programem Płatnik;
    • generowanie raportów zgłoszeniowych i z wpłatami do PPK;
    • bankowość elektroniczna;
    • Portal pracownika - nowoczesny kanał komunikacji z własnymi pracownikami, którzy za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca mogą mieć wgląd do swoich danych.

    Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

    • Sfera dla Gratyfikanta - możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK
    • tzw. punkty rozszerzania - możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne składniki płacowe, tzw. pluginy);
    • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy według własnych kryteriów;
    • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
    • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. umów o pracę);
    • dedykowane widoki w modułach;
    • definiowanie własnych ról użytkowników;
    • rozszerzone możliwości umów cywilnoprawnych: prowadzenie kalendarza, ewidencja czasu pracy - godziny przepracowane, ewidencjonowanie różnego rodzaju absencji, dostęp do ewidencji naliczeń i potrąceń, dowolne składniki płacowe;
    • rozszerzone możliwości składników definiowalnych - odwoływanie się do wartości z innych wypłat/rachunków z bieżącego miesiąca oraz wypłat/rachunków z poprzednich miesięcy;
    • wielopoziomowa struktura organizacyjna.
    więcej ...

    Gratyfikant GT obsługa kadr i płac

    Gratyfikant GT jest nowoczesnym systemem kadrowo-płacowym, następcą programu Gratyfikant 3. Program polecamy osobom, które w małych i średnich firmach zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, a także biurom rachunkowym.

    Gratyfikant GT posiada wiele rozbudowanych funkcji niezbędnych w dziale kadr i płac. Umożliwia prowadzenie ewidencji osobowej w firmie, wystawianie różnego rodzaju umów, ewidencjonowanie wypłat i rachunków, ponadto obsługuje Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ułatwia wystawianie deklaracji skarbowych (m.in.: PIT-4, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-40) oraz ZUS (m.in.: RCA, RZA, RSA, DRA). System dostosowany jest do obowiązujących przepisów. Gratyfikant GT współpracuje z programem Płatnik.

    Gratyfikant GT wchodzi w skład systemu InsERT GT, zintegrowany został z programami księgowymi tej linii - księgą przychodów i rozchodów - Rachmistrzem GT i systemem finansowo-księgowym - Rewizorem GT. Możliwe jest przeniesienie do niego danych zgromadzonych w mikroGratyfikancie GT, a także w systemie Płatnik.

    Poniżej przedstawiamy listę najważniejszych możliwości programu:

    • unikalny i elastyczny model wynagrodzeń, dający bardzo duże możliwości w zakresie tworzenia, zarządzania i naliczania wynagrodzeń dla pracowników;
    • rozbudowana ewidencja pracowników (badania lekarskie, kursy bhp, nagrody, kary, historia zatrudnienia, podział na grupy, przypisywanie cech, zdjęcia pracownika i wiele innych);
    • ewidencja umów o pracę z bardzo elastycznym mechanizmem tworzenia zaawansowanych systemów wynagrodzeń (wiele definicji wypłat w jednej umowie, globalne lub indywidualne składniki płacowe);
    • planowanie czasu pracy pracownika w umowach o pracę (zmiany kalendarza pracy w czasie trwania umowy, określanie wyjątków), wydruki kalendarzy miesięcznych i rocznych;
    • ewidencja umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich (m.in. kwotowe koszty uzyskania przychodów); definiowanie elastycznych harmonogramów wypłacania rachunków dla umów cywilnoprawnych;
    • rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika (nadgodziny, godziny nocne, godziny absencji, rozliczanie miesięczne lub okresowe, np. co 3 miesiące);
    • ewidencja nieobecności w pracy (absencje chorobowe, urlopowe i wiele innych) dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych (wybrane absencje);
    • rozbudowane składniki płacowe (naliczenia, potrącenia, składniki parametryczne, składniki definiowalne, składniki automatyczne, duże możliwości parametryzacji);
    • definicje list płac i zestawów płacowych, ułatwiające i automatyzujące naliczanie comiesięcznych wynagrodzeń; rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń, potrąceń i potrąceń komorniczych w dowolnej liście płac; rozbudowany analizator wypłat;
    • naliczanie i drukowanie deklaracji skarbowych (PIT-4, PIT-4R,PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-40); generowanie danych do deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS.
    • obsługa PPK (deklaracje zgłoszeniowe i rozliczeniowe) zgodnie ze standardem przygotowanym przez Grupę Roboczą PPK.

    Funkcjonalność Gratyfikanta GT można wzbogacić, instalując specjalne pakiety rozszerzeń: niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Natomiast użytkownikom, którzy wymagają nietypowych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy, polecamy dodatek Sfera dla Gratyfikanta GT.

    Gratyfikant GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.

    więcej ...

    Gestor nexo obsługa relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie

    Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

    Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę - pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

    Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.

    Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

    Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

    • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
    • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
    • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
    • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
    • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
    • obsługa wielu walut na ofertach;
    • planowanie i wykorzystywanie promocji;
    • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
    • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
    • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
    • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
    • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
    • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
    • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
    • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
    • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
    • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
    • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
    • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
    • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf) - limit 1000 załączników;
    • oznaczanie obiektów flagami;
    • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
    • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

    Obsługa RODO:

    • cele i zgody na przetwarzanie danych;
    • obowiązki informacyjne;
    • ochrona danych;
    • prawo do zapomnienia (anonimizacja);
    • rejestr czynności przetwarzania.
    więcej ...

    Gestor nexo PRO obsługa relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie

    Gestor nexo PRO to zaawansowany system CRM, który wspiera zarządzanie relacjami z klientami i automatyzuje działania sprzedażowe oraz marketingowe w firmach. Aplikacja została zaprojektowana z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które potrzebują narzędzia do skutecznego planowania zadań i kontaktów.

    Program umożliwia prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z klientami, planowanie spotkań, monitorowanie działań zespołu oraz analizowanie wyników sprzedażowych. Jest częścią platformy InsERT nexo PRO i współpracuje z innymi modułami systemu.

    Najważniejsze możliwości Gestora nexo PRO:

    • Baza kontaktów – szczegółowe kartoteki klientów, instytucji i osób kontaktowych, z możliwością dodawania notatek, załączników i historii interakcji,
    • Zarządzanie działaniami – tworzenie i kontrolowanie zadań, spotkań, telefonów i innych aktywności przypisanych do klientów lub projektów,
    • Oferty handlowe – możliwość budowania ofert na podstawie cenników, edytowania ich w różnych wariantach oraz powiązania z dokumentami sprzedażowymi,
    • Szanse sprzedażowe – moduł do zarządzania potencjalnymi transakcjami, z etapami sprzedaży, prognozą sukcesu i przypisanymi opiekunami,
    • Kampanie marketingowe – planowanie i realizacja kampanii promocyjnych, z segmentacją odbiorców i analizą efektów działań,
    • Widżety i pulpity – konfigurowalne pulpity użytkowników z szybkim dostępem do najważniejszych informacji i statystyk,
    • Powiadomienia – przypomnienia o zadaniach, terminach i nowych zdarzeniach w systemie, dostępne lokalnie i mailowo,
    • Raportowanie – rozbudowany system zestawień i analiz dotyczących kontaktów, sprzedaży, skuteczności kampanii czy aktywności zespołu,
    • Integracja z Subiektem nexo PRO – możliwość wystawiania dokumentów handlowych oraz przeglądania historii sprzedaży z poziomu Gestora,
    • Uprawnienia użytkowników – elastyczny system ról i dostępów, umożliwiający dostosowanie interfejsu i danych do obowiązków pracowników.

    Gestor nexo PRO pozwala zwiększyć skuteczność sprzedaży, poprawić organizację pracy zespołu i zapewnić wysoką jakość obsługi klienta. To narzędzie, które łączy funkcje CRM z elastycznością nowoczesnego systemu ERP.

    więcej ...

    Gestor GT to rozbudowany system wspierający obsługę klientów oraz zarządzanie relacjami (CRM) w małych i średnich przedsiębiorstwach. Świetnie sprawdza się zarówno jako samodzielne narzędzie, jak i w połączeniu z Subiektem GT – umożliwiając stworzenie kompleksowego środowiska handlowo-serwisowego.

    Dzięki Gestorowi GT możliwe jest prowadzenie spójnej komunikacji z klientami, zarządzanie zdarzeniami i projektami, a także archiwizacja dokumentów. System pozwala tworzyć własne scenariusze działania i rejestrować pełną historię współpracy z kontrahentem – od pierwszego kontaktu aż po sprzedaż i posprzedażową opiekę.

    Najważniejsze możliwości Gestora GT:

    • Zarządzanie kontaktami – pełna kartoteka klientów i instytucji wraz z historią działań, osobami kontaktowymi, relacjami oraz notatkami wewnętrznymi.
    • Obsługa zadań i zdarzeń – planowanie spotkań, rozmów, e-maili i innych czynności. Przypomnienia i alerty wspomagają organizację dnia pracy.
    • Projekty i procesy – grupowanie zdarzeń w ramach większych działań, np. kampanii marketingowych, projektów wdrożeniowych czy akcji serwisowych.
    • Integracja z pocztą elektroniczną – korespondencja mailowa może być archiwizowana w kontekście klienta, a wiadomości wysyłane bezpośrednio z poziomu Gestora.
    • Biblioteka dokumentów – centralne miejsce na załączniki, umowy, cenniki i inne pliki powiązane z klientem.
    • Szanse sprzedażowe – ewidencjonowanie potencjalnych transakcji z możliwością śledzenia statusów, wartości i przypisanych zadań handlowych.
    • Synchronizacja z Subiektem GT – możliwość wystawiania dokumentów handlowych i obsługi zamówień bezpośrednio z poziomu Gestora (jeśli Subiekt GT jest zainstalowany).

    Gestor GT jest częścią rodziny programów InsERT GT i współpracuje z innymi systemami: Subiekt GT (sprzedaż), Rachmistrz GT (księga przychodów i rozchodów), Rewizor GT (pełna księgowość) oraz Gratyfikant GT (kadry i płace). Wspólna baza danych umożliwia płynny przepływ informacji pomiędzy modułami.

    Dodatkowo, dzięki platformie Sfera dla Gestora GT, możliwe jest dostosowanie działania programu do konkretnych potrzeb firmy – np. poprzez tworzenie własnych formularzy, automatyzację działań czy integrację z zewnętrznymi systemami.

    więcej ...

    Biuro nexo to nowoczesne rozwiązanie stworzone z myślą o doradcach podatkowych i biurach rachunkowych korzystających z platformy InsERT nexo.

    Aplikacja wspiera pracę księgowych w trzech kluczowych aspektach:

    • zarządza codziennymi obowiązkami biura, takimi jak obsługa klientów i monitorowanie postępów prac księgowych,
    • umożliwia wydajną pracę na wielu firmach jednocześnie,
    • poprawia komunikację z klientami dzięki specjalnemu portalowi online.

    Program działa w oparciu o wspólną bazę danych z pozostałymi systemami InsERT nexo, zapewniając pełną integrację oraz dostęp do narzędzi takich jak InsMAIL, zestawienia, raporty, biblioteka dokumentów, pola własne i inne.

    Główne funkcjonalności Biura nexo:

    • Obsługa JPK_VAT – możliwość generowania, podpisywania i przesyłania plików VAT do Ministerstwa Finansów, w tym obsługa cyklicznych operacji oraz korekt i UPO.
    • Zarządzanie klientami i cennikami – zintegrowana kartoteka klientów z możliwością przypisywania indywidualnych cenników i automatycznego fakturowania (we współpracy z Subiektem nexo).
    • Rejestr usług dodatkowych – ewidencja czynności wykonywanych poza systemem, np. konsultacji lub spraw urzędowych realizowanych na rzecz klienta.
    • Umowy z klientami – elastyczne zapisy warunków współpracy przechowywane w systemie i zawsze pod ręką.
    • Śledzenie cyklicznych zadań – narzędzie pozwalające na kontrolę powtarzalnych czynności, takich jak sporządzanie deklaracji, naliczanie wynagrodzeń czy rozliczanie kosztów eksploatacyjnych.
    • Szablony konfiguracji klientów – gotowe wzorce baz danych przyspieszające wdrażanie nowych podmiotów zgodnie z branżowymi schematami.
    • Operacje masowe – przyspieszenie powtarzalnych działań na wielu firmach, takich jak naliczanie deklaracji, zarządzanie personelem, czy aktualizacja wersji oprogramowania.

    Dostępne są dwa tryby działania: standardowy z pełną kontrolą dostępu oraz uproszczony, dla łatwiejszej obsługi bez wymogów autoryzacji.

    Portal biura to wygodna platforma online do przekazywania klientom kluczowych informacji finansowych:

    • kwoty podatków i składek ZUS wraz z danymi przelewów,
    • szczegóły dotyczące podatków dochodowych i VAT,
    • informacje o wynagrodzeniach pracowników,
    • zbiorcze raporty miesięczne obejmujące rozrachunki i zobowiązania podatkowe.
    więcej ...

    zarezerwuj.pl zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online

    zarezerwuj.pl to praktyczne narzędzie online służące do kompleksowego zarządzania zapisami i rezerwacjami. System działa w przeglądarce i pozwala szybko rejestrować zarówno rezerwacje online, jak i te dokonywane osobiście czy telefonicznie.

    Dzięki przejrzystemu interfejsowi aplikacja umożliwia klientom łatwe zapisy z dowolnego miejsca, a firmom – sprawne koordynowanie kalendarza i obsługi klienta. Proces rezerwacji jest w dużej mierze zautomatyzowany, co zwiększa efektywność i wpływa korzystnie na satysfakcję klientów oraz wydajność pracy zespołu.

    Popularne branże korzystające z zarezerwuj.pl:

    • salony fryzjerskie i kosmetyczne,
    • hotele i restauracje,
    • placówki medyczne,
    • warsztaty i serwisy,
    • firmy logistyczne i transportowe.

    Formy dokonywania rezerwacji:

    • bezpośrednio – za pomocą terminarza w systemie po zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym,
    • przez internet – z wykorzystaniem osadzonego na stronie formularza rezerwacji,
    • mobilnie – poprzez stronę responsywną dostępna na smartfonach.

    Najważniejsze funkcjonalności:

    • Kalendarz – wszechstronny terminarz z możliwością łatwego przeglądania, dodawania i edycji zapisów,
    • Wyszukiwanie wolnych terminów – filtry i szybka nawigacja ułatwiają znalezienie dogodnych okienek czasowych,
    • Baza klientów – profile klientów z notatkami, historią wizyt i statusami (np. VIP),
    • Lista usług – przypisywanie nazw, czasów trwania i etykiet kolorystycznych do usług; możliwość oznaczania usług wymagających przedpłaty,
    • Zarządzanie zasobami – edytowanie informacji o sprzęcie, pracownikach i lokalach: godziny pracy, zdjęcia, kontakty,
    • Kategorie zasobów – grupowanie zasobów według typu i przeznaczenia,
    • Wiadomości SMS i e-mail – konfiguracja przypomnień i powiadomień dla klientów,
    • Wyjątki w dostępności – definiowanie dni wolnych, nieobecności i przerw,
    • Formularze rezerwacyjne – możliwość integracji formularza z witryną firmy jako przycisk lub osadzony moduł,
    • Raporty i statystyki – podsumowania popularności usług i klientów, analizowanie źródeł przychodu i sposobów płatności,
    • Dokumenty – możliwość generowania grafik pracy i cenników, które można zapisać lub wydrukować,
    • Obsługa zgód – RODO i zgody marketingowe w jednym miejscu,
    • Płatności online – integracja z Przelewy24 umożliwiająca bezpieczne transakcje,
    • Integracja z Zoom – prowadzenie spotkań wideo i przesyłanie plików bezpośrednio z aplikacji.
    więcej ...

    vendero to intuicyjna aplikacja stworzona dla użytkowników systemów InsERT GT i InsERT nexo, którzy chcą szybko uruchomić własny sklep internetowy, stronę ofertową lub firmowy serwis WWW – bez znajomości programowania czy tworzenia stron.

    Narzędzie umożliwia stworzenie kompletnej witryny w zaledwie kilka minut – wystarczy wybrać gotowy szablon graficzny, dodać strony oraz potrzebne elementy. Gotowy serwis można łatwo edytować i obsługiwać z każdego miejsca z dostępem do Internetu.

    Rodzaje serwisów, które można utworzyć w vendero:

    • Sklep online – umożliwia sprzedaż produktów i usług z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia są przesyłane bezpośrednio do Subiekta, a panel zarządzania pozwala kontrolować wygląd, treść i funkcje sklepu.
    • Strona ofertowa – prezentacja oferty z podziałem na kategorie. Produkty są importowane z systemu Subiekt (nazwa, cena, zdjęcia). Dodatkowo można dodać dane firmy i aktualności.
    • Witryna firmowa – prosta strona informacyjna z opisem działalności, kontaktami i aktualnościami, bez potrzeby prezentowania asortymentu.

    Dlaczego warto skorzystać z vendero?

    • Błyskawiczny start – proces uruchomienia sklepu przebiega szybko i sprawnie. Dane są pobierane automatycznie z systemu InsERT, a kreator przeprowadza użytkownika przez kolejne kroki konfiguracji.
    • Łatwa personalizacja – szablony, widżety i konfiguratory umożliwiają pełne dopasowanie wyglądu serwisu do własnych preferencji, także w trakcie działania witryny.
    • Pełny pakiet w cenie – w ramach usługi dostępne są hosting, gotowy adres internetowy oraz wszystkie niezbędne komponenty do uruchomienia sklepu.
    • Zdalny dostęp – zarządzanie witryną możliwe jest z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania.
    • Synchronizacja z Subiektem – produkty z Subiekta są automatycznie synchronizowane z zawartością sklepu, a każde zamówienie od klienta trafia prosto do systemu sprzedaży.
    • Kontrola nad zamówieniami – przejrzyste zestawienia i informacje o stanie realizacji zamówień dostępne są zarówno dla administratora, jak i kupującego.
    • Powiadomienia dla klientów – system automatycznych komunikatów pozwala utrzymać bieżący kontakt z klientami sklepu i informować ich o nowościach.
    • Obsługa płatności online – integracja z PayU umożliwia szybkie i bezpieczne transakcje za pomocą różnych metod płatności.
    więcej ...

    Lekarz Plus przeprowadzanie wizyt, rejestracja pacjentów i znacznie więcej ...

    Lekarz PLUS to system przeznaczony do prowadzenia gabinetów lekarskich, przychodni i klinik. Oferuje wszystkie niezbędne funkcje do realizacji wizyt, wystawiania dokumentów i rejestracji pacjentów. Dzięki Lekarzowi PLUS realizacja wizyt jest dużo szybsza, co pozwala przyjąć więcej pacjentów niż dotychczas, a sprawdzony system powiadomień zapewnia lepszy wskaźnik odbytych wizyt.

    Aplikacja zapewnia pełną integrację z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS, posiada sprawdzony moduł Bazy Leków Pharmindex, a także umożliwia wygodne raportowanie zdarzeń medycznych do systemu P1. Intuicyjne szablony wizyt zapewniają z kolei szybszą i efektywniejszą pracę. Warto też dodać, że rejestracja pacjentów realizowana jest bez pobierania prowizji - niezależnie od ich liczby.

    więcej ...